Idag låter jag bilderna tala!


Efter vårt första möte med barnen på vår resa den här gången så var dom angelägna om att säga hejdå när vi gick!Dom ligger på marken i sitt klassrum , och vi är på utsidan :)


:)

Sharifah Nakato :)

Victoria med ett gäng barn!

Dom yngre barnen ser upp till dom äldre såklart.Här är det Sam som fångar barnens uppmärksamhet.

Hur fin är inte den här lille? Hur kan man inte smälta?

3 av mina favoriter i Uganda,Toney,vårt fadderbarn Fred och Sam! :)

Eddies dotter Victoria :)


"Äppelpojken" anno 2012! Gissa om jag blev glad när jag såg honom!



Sam med en liten Mutebe Keneth Junior!

En liten stund av lycka....


Korv me mos finns numera också i Uganda! Issiga Benitor :)

Gladys, Winnie och Vanesa :)

Flickorna i sin sovsal med lite nya dockor :)

Eddie, med en skock flickor!

                                           Anna





 

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh så roligt att få se en bild av Keneth Jr :) ser att han öppnar paketet på bilden. Hoppas han blev glad:)

Tack för att ni gör ett sånt kanonjobb!!!!!

Kramar <3

2012-04-09 @ 20:23:40
URL: http://marlonzacco.blogg.se/
Postat av: Anna

Just Mutebe visste inte vad han skulle göra med paketet! Han satt en lång stund och bara tittade på det utan att röra det! Sen hämtade jag en av dom stora killarna för att han skulle kunna förklara för honom på hans språk att han fick öppna det och att det var hans paket från Sverige!Då kom det ett litet leende...Han blev såklart jätteglad! :) Tack för att ni hjälper oss att göra ett bra jobb! Kram och tack! Anna

2012-04-10 @ 12:01:59
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0