Alltid redo!

Ni som följt oss här på bloggen ett tag kanske har förstått att jag ibland har lite problem med att säga ordet "NEJ".....?

 

Jag tänker ordet inuti mig men sen när det ska vandra från tanken till munnen så kommer det ändå ut ett ljudligt "JA" följt av ett "Det fixar jag!"

Ni som inte följt oss vet nu att så är fallet...

 

Jag tycker väl egentligen att det är bra att inte vara en nej-sägare då man kan missa ganska mycket i livet om man bara säger nej hela tiden, men ibland hade det varit skönt ändå...

 

 

Iallafall... i raden av senaste saker jag sagt ja till att fixa är ju en svensk scout-dräkt eller kostym/uniform eller vad det nu heter...Jag har inte lyckats särskilt bra.....

Min fråga nu är.... Finns det nån här som har en scout dräkt liggandes hemma...?

En skjorta i storlek M eller L och en scarf, tillochmed byxor kanske.....?

Eller är det nån som vet nån annan som har en och kan tänka sig att hjälpa mig med det?

 

Jag kan såklart gå och köpa en men det har jag inte riktigt lust med heller, det finns andra saker som jag hellre lägger pengarna på dit ner.

 

Så skulle någon här känna att det där kan jag hjälpa till med så tveka inte att höra av er, snälla!

Ni kan också skicka ett mail till mig om ni hellre vill [email protected]

 

                                                                Anna

             

 

 


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0