Har vi gjort nån skillnad....?

En stund i hängmattan och jag förflyttar mig snabbt nån helt annanstans...

 

Tillbaka till Uganda och till våra älskade ungar på Bristol.

Jag kan inte låta bli och undra om vi betyder lika mycket för dem som de har kommit att betyda för oss?

Har vi gjort skillnad i deras liv? En bra skillnad som kan bestå och som kan få dem att lyckas med saker i sitt liv som kanske annars inte varit möjliga?

 

Ibland tror jag det och ibland tror jag inte det.

Hoppas att vi gjort det,det gör jag varenda dag.

 

Ibland känns det som om att det varit bättre om vi aldrig stigit in i deras liv och visat dem att det finns en annan värld än den som dom lever i, ibland är jag oerhört tacksam över att det är precis det som vi gjort.

Precis lika tacksam som jag är över att dom har visat mig att det finns en helt annan värld än den som jag lever i....

 

                                                           Anna


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0