Lite bilder bara....

Det finns bilder från våra resor som inte alltid är så vackra, eller som egentligen ens är speciellt bra. Men dom gör en glad ändå! Typ sådana här!
 
En fnissig Lorraine en dag i vår buss.... :)
Jag och Jennie vevar hopprep till en KÖ! av barn....här hoppar Ssake Male, fadderbarn till Jennies lillebror Andreas och hans Cecilia...
En stund på trappen på Gamla Bristol....där har vi haft många lyckliga stunder
Storkillar från brassbandet...Galiwango till vänster, sen 2 jag inte har namnen på och så Sam och David :)
En glad liten fis som log på beställning.... :)
En resa tillsammans med ett älskat barn....
och 2 goa glada vänner!
Lorraine och jag.....behöver jag ens säga mer...?
Ytterligare en stund på trappen från en kväll som jag vet att både jag och Jennie har som en av våra allra bästa kvällar från Uganda....Jag, Sam,Toney och Jennie.... med sällskap såklart! :)
En favoritbild bara för att den säger så mycket för mig....
Och Hampus på ett av de hundratalskorten som togs på honom tillsammans med olika barn då han var där...
Hampus tillsammans med Jolly Mabanda som är fadderbarn till Hampus farmor och farfar...
Jennie och "äppelpojken" Om honom finns det ett alldeles eget inlägg...
Och till sist Sam, en bild som visar vad han älskar att göra och hur jag tycker om att se honom.
 
                                                                        Anna

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken underbar blogg jag har hittat. Det märks att du har hjärtat på rätta ställe och du bryr dig verkligen om barnen i Uganda. Jag undrar om du har en adress man kunde få för att skriva till dig eftersom jag har en massa frågor och ev kläder jag vill skänka till barnen i Afrika.

kram/Tess

2012-08-21 @ 22:00:48
Postat av: Anna

Tack för dina ord! Vi är 3 tjejer och vi brinner för detta lika starkt allihopa, det är svårt att inte bry sig då man sett det. Du kan skriva till mig(Anna) på [email protected] så ska vi mer än gärna svara på dina frågor. Tack för att du hittat hit! Jennie, Victoria och Anna

2012-08-21 @ 22:12:34
URL: http://www.bristolacademy.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0