Lite träning inför invigningen!

 
Ett par dagar innan invigningen av Nya Bristol så fick jag höra att det spelades musik från ett av klassrummen...Jag gick dit och möttes av det här... Träning för ett uppträdande till själva invigningen.
 
Jag smög in och satte mig på golvet och fick upp min videokamera. Klassrummet var fullt av barn, alla lika entusiastiska över storkillarnas show!
Vi har Toney som frontfigur och killen med den lealösa kroppen i mitten heter Musisi.... Men släpp blicken från storkillarna emellanåt så ska ni få se på rytmer på fler än dem.... :)
 
Musik är lycka! Oavsett om du är rik eller fattig, svart eller vit!
 
Och jag, jag hade turen att få med mig ytterligare ett minne för livet....
 
 
                                            Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0