När jag hittade Sam

Ni som följer denhär bloggen vet nu att Anna och Sam står varandra mycket nära. Men det har funnits en period under de här fyra åren då de inte hade någon kontakt. Jag uppfattade det som att Anna verkligen försökte att nå honom, men tyvärr utan framgång. Anna började till och med tro på att han inte längre var i livet. När jag så i februari 2010 åkte ner, utan Anna, så skickade hon med mig ett brev. Hon ville att jag skulle kolla efter Sam i Uganda och om jag hittade honom skulle jag överlämna brevet.

Det var inte alls svårt att hitta Sam, helt plötsligt fanns han bara där, mitt framför ögonen på mig. För att vara helt säker på att det var rätt kille hade Anna också skickat med mig ett foto på honom. Jag visade upp fotot och frågade Sam om det var han och det var det. Jag berättade för honom att Anna verkligen saknade kontakten med honom och att jag hade med mig ett brev till honom. För att Anna skulle få se hur glad Sam blev så förevigade jag honom med brevet.

 

 

 

 

Victoria


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0