Sova lite....

En vanlig dag på skolan...det var varmt, varmare än aldrig förr.
Förberedelserna var i full gång inför invigningen. Jag var trött den här dagen. Vi hade varit uppe tidigt, vi hade sopat och städat på skolan för att den skulle vara fin. Jag hade ett par dagar av sjukdom bakom mig, men jag var glad, som alltid då jag är där.
 
Jag hade satt mig utanför några klassrum för att vila lite, då det kom en pojke och ställde sig framför mig och jag tog upp honom i knät. Det tog väl ett par minuter och sen sov han...
Han sov och sov och sov och jag hade inte hjärta att röra mig. Men jag fylldes av energi av den här lille killen, energi som jag så väl behövde.
Drygt en timme senare slog han upp sina stora bruna ögon och tittade på mig... förvånat hoppade han ner från mitt knä och gick stilla därifrån som om ingenting hade hänt.... :) 
 
 
                                                           Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0