Suudi och Robert

 

2010 var året jag besökte Bristol två gånger samma år. Ja, visst låter det lite väl lyxigt, det tycker jag i alla fall. I februari reste jag dit med mina föräldrar och i september var jag tillbaka med Anna, Jennie och Agneta.

Jag trodde väl att mina föräldrar bara skulle följa med mig till Uganda en endaste gång, men de åkte även med 2012. ”Gröna jackan killen”, Suudi, passade på att komma upp på hotellet och spana in mina föräldrar. Han kunde väl inte heller tro att mina föräldrar skulle åka till Uganda mer än en gång och ville väll ha lite koll på vilka de var.

 

Suudi 2010

 

 

Men tyvärr Suudi, det var inte dig som min mamma föll för, det var Robert. Killen med den lenaste rösten hon någonsin hade hört.

 

 

Robert kom till Bristol februari 2010 och här hjälper han till att ordna barnen fint inför en fotografering.

 

 

 

Robert har en dotter som går på Bristol.

 

 

Roberts dotter i mitt knä (hon med mest hår).

 

 

Just det här fotot har till och med varit publicerat i Hallands Nyheter.

 

Victoria

 
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0