Dom har landat med en duns

Bilder säger mer än tusen ord....Det stämmer verkligen. För det spelar ingen roll hur mycket nån än säger nånting, det är inte innan man visat att det man säger stämmer som det beyder något.
 
 
Själv dog jag en smula när bilderna på Sam´s lillasyster Treccy kom igår....Jag skickade julklapp till henne också och nu har hon fått den...
Ögonen....dom säger allt. Jag kan inte låta bli att undra om detta också är hennes första julklapp?
 
Bilderna är suddiga och inte nåt vidare bra egentligen, men för mig är dom det.
Fundersam Treccy....
Och till sist en bild som jag kommer att bära med mig för alltid.
En bild på ett handskrivet brev från ett litet barn långt långt borta.....
Ett barn som jag ännu inte träffat men som ändå har landat med en duns i mitt hjärta tillsammans med sin storebror...
 
                                                     Anna

Kommentarer
Postat av: Åse

Fint bara ett ord, underbart!

2012-12-05 @ 19:10:31
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Anna

:)!

2012-12-05 @ 19:31:42
Postat av: Petronella

Ja, man får tårar...

Kram
Petronella

Postat av: Anna

Kram! :)

2012-12-07 @ 06:12:02
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0