En bra känsla...

Det sliter på en att vara arg och frustrerad....jag hoppas att jag inom en snar framtid kommer att bli bättre på att inte bry mig om dem som inte bryr sig om oss.Det skulle göra det hela så otroligt mycket lättare,så det ska jag jobba på!



Sen är det också så att vi har en hel del människor runt omkring oss som visar en enorm uppskattning för det som vi gör, och som hjälper våra barn på Bristol att få ett bättre liv,och det känns så jättebra! Människor som intresserar sig för sin omvärld gör mig lycklig!

Annars rullar det väl på här tycker jag.... 4 nya faddrar bara den senaste veckan (helt galet!),första dosen av Dukoral är intagen (vaccin mot kolera). Presenterna till vårt fadderbarn Fred är inhandlat och känslan i magen är för dagen absolut helt okej så jag kan inte vara annat än nöjd.
Allt som ska med ska så smått börjas läggas fram för att gås igenom och dagarna räknas ner........ snart är vi där!


                                                              Anna


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Anna, stå på dig. Låt inte de som irriterar dig ta av din energi! Det är de väl knappast värda?

2012-02-28 @ 17:46:42
URL: http://Ingridbloggar.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag försöker så mycket det bara går:)Och det har du fanimej rätt i....dom är inte värda det! Tack!Kram!

2012-02-28 @ 22:24:45
URL: http://bristolacademy.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0