Malaria.....

Idag fick jag ett sånt där meddelande som man bara inte vill ha. Sam är sjuk,han har fått malaria. (Sam är den där pojken som jag skrev om i ett tidigare inlägg, han som jag gillar fastän jag egentligen inte vet varför) Det är ingen rolig sjukdom och över 1 miljon barn dör i malaria varje år bara i Afrika....det är fasligt många....



Sam har fått hjälp,och jag håller alla tummar och tår för att det här ska gå vägen.Det måste det göra,det bara måste det.

                                                        Anna


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0