Framme!

Igår kom då dagen som man så  länge har väntat på. Jag vet att jag tog ett klokt beslut när jag valde att inte följa med på just denna resa, ,men ändå har jag många gånger svurit och förbannat mig själv för detta beslut, särsklit nu dom sista dagarna innan avresan. Jag vet ju vad som väntar dom när dom väl är på plats och det är det som gör mest ont att missa.
Resan till Uganda startade 06.55 från Landvetter och igår kväll kl 20.39 svensk tid,( + 2h i Uganda) kom det ett sms från Eddie där han skrev att han var på flygplatsen och bara var minuter ifrån att träffa dom igen!
Jag hoppas resan har gått bra och att dom får uppleva allt dom önskat och lite till.
Nu väntar jag på att höra något ifrån dom och så fort det sker så kommer ni få veta!
Jennie

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0