Vi är älskade....

Innan jag sätter mig ner och benar ur allt som vi varit med om så finns det en sak som jag vill dela med mig av.

Jag tog fram de breven som barnen skrivit till oss. Jag har fått ca 60 st och dom andra säkert lika många eller ännu fler!
Vad som står i breven varierar naturligtvis litegrann men likt för dom flesta är att dom är otroligt glada och tacksamma över att vi varit där!

En flicka skriver " When I see you, I can´t be sad, because you are so happy and beautiful and you make me feel so happy too, that´s why I Love You so much"

Hur svårt är det att ge av sig själv då tror ni?
Jag önskar att ni förstår hur viktig vår hjälp är till de här människorna!
Ni som hjälpt oss att hjälpa, känn er stolta över vad ni gjort, för det HAR gjort skillnad!

Vi tackar er från djupet av våra hjärtan och det gör även barnen på Bristol.
Från den här resan tar jag med mig Bristol Academys ledord : "HARD WORK PAYS"
Ingenting kan stämma bättre........


                                                   Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0