Alla betyder något....!

Jag har skrivit det innan men jag gör det igen....Mitt hjärta svämmar över!


Det svämmar över av kärlek till alla de fantastiska människor som vi har fått den äran att ha i vår närhet.
Inte i närhet i den bemärkelsen att de bor nära oss geografiskt, för där har vi ju den totala motsatsen, men närheten till dom på så vis att dom rusat rakt in i hjärtat på en och vänt upp och ner på hela ens tillvaro.
Jag trodde aldrig att det var så här mitt liv skulle bli....
Jag som både vart tuff och hård och tämligen busig smälter numera fullständigt då jag bara ser ett litet barn från Uganda eller får ett meddelande skickat till mig från någon där. Missade samtal från Uganda på mobilen från någon som jag inte haft hjärta att inte lämna mitt nummer till får mig att vilja göra mitt absolut yttersta för att åtminstone göra livet annorlunda för några utav dem.
Jag vill det så jävla gärna.


Jag vill få dem att förstå att dom är viktiga människor i världen,dom är inte vem som helst.
Dom betyder något och det dom vill, det räknas.
Jag vill att dom förstår att dom har hjälpt mig att bli en bättre människa också.
Och jag vill så gärna att dom ska förstå att tillsammans kan vi göra skillnad!


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0