Nya barn :)

Nu har vi fått namn och bilder på de nya barnen från skolan till er som blev av med era fadderbarn nu sist :)
Jag lägger dom på lådan i morgon så hoppas jag att ni har dem hos er inom dom närmasta dagarna! 
Nu när jag läste det igen så lät det som att jag skulle stoppa barnen i lådan....men det var det ju inte men iallafall bilder på ert barn:)


Än en gång, ett stort tack för att ni vill hjälpa oss! Hör av er om ni funderar på något,
vi är här för er!


                                               Kramar Anna Jennie Victoria


Jag med ett av våra fadderbarn, Harimah Nakayiza :)  (kolla in min tofs.... efter att en sisådär 40 barn ruffsat runt i mitt hår så var det en aningens tovigt och lite yvigt....:))

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0