Tack!

Än en gång visar människorna i vårt samhälle ett enormt hjärta gentemot det vi håller på med, och det gör oss så otroligt varma i våra hjärtan!


Igår var det konfirmation i Tvååkers kyrka, bland andra så konfirmerades min son Hampus.
För ett par veckor sedan frågade vi vår församling om det var möjligt att kollekten kunde gå till Bristols alla barn, och fick ett ja till svar på det.


Vi blev såklart jätteglada då vi vet vilken skillnad varenda krona gör för dem. Enda kruxet för mig var att prästen prompt ville att jag och Jennie skulle berätta lite kort om vårt projekt inför hela kyrkan.... Ni som känner mig och Jennie vet att hon är lugn som en filbunke och jag är lite mer yvig....Jennie var precis lika lugn över att prata inför alla medans jag var sjukt nervös! Men vi klarade det!


Kollekten blev större än vad vi trott så det var så jättekul!

Så stort tack alla som hjälpte till att dra in en slant till våra högt älskade barn på Bristol! Det betyder så mycket för oss alla, och jag hoppas ni känner det!

För som sagt, det är tillsammans som vi kan göra skillnad!

                                                 Anna


Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0