Det är ju det här vi pratar om...

Idag har jag och Jennie vart i väg en sväng... Vi hamnade i en liten affär och hittade en tavla med texten:
 
 
                                                               LIFE
                                                 MOVES PRETTY FAST
                                               IF YOU DONT STOP AND
                                                       LOOK AROUND
                                                     ONCE IN A WHILE
                                                        YOU COULD
                                                            MISS IT
 
 
Vi fastnade för orden båda två och insåg att det är ju precis det här vi pratar om.... Vi lever här och nu.
 
Jag vill inte bara rusa på utan att jag vet att jag har gjort det som jag har trott är det bästa, varken i Uganda eller i mitt eget vanliga liv. Jag vill inte bara leva och göra det som andra förväntar sig av mig.
Jag vill också göra det som får mig att växa och som samtidigt hjälper andra.
Jag vill helt enkelt se livet, precis så som det är.
 
                                                                   Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Malla

en riktigt bra text som man borde hänga upp så att man ser den då och då iaf!

2012-11-19 @ 20:56:34
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anna

Ja, jag tyckte med den var bra! Den säger en del..

2012-11-19 @ 22:25:34
Postat av: Pia

Klockren!!!

2012-11-20 @ 11:39:56
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Mona W

Säger väldigt mycket!

2012-11-20 @ 13:45:53
Postat av: Anna

Mona och Pia: Visst är det sanna ord! :) tack för att ni läser!

2012-11-20 @ 15:24:20
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0