Tankar som snurrar fort är sällan bra

Om dagen igår var bra, så har den startat annorlunda idag....Jag har sovit som en potta skit!
Igår snurrade huvudet konstant på Uganda och barnen där nere,natten blev precis likadan...
Allt vi har gjort,borde ha gjort och ska göra...
 
 
Suck! Om dom där dagarna blivit produktiva så hade jag inte klagat alls! Dessvärre är dom sällan det eftersom jag har svårt att sortera upp vad jag egentligen funderar på....
 
Jag kan inte göra nåt åt de där dagarna utan det får vara som de är...man tänker på det man tänker på liksom,och så får man hoppas att det inte är likadant dagen efter.... :)
 
En stor del av dagen igår så satt jag därför och läste igenom bloggen för att på så vis få ideér om vad vi eventuellt behöver göra annorlunda inför den här resa vi nu har framför oss, eller vad som fungerade väldigt bra.
Inte heller det funkade eller gav mig något just igår....
 
 
Däremot hittade jag ett inlägg som handlar om den dagen då jag fick Sam´s liv i mina händer....
 
                         
                                                                    Anna

Kommentarer
Postat av: Malla

när åker du dit nästa gång?

2012-11-03 @ 18:39:26
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anna

Jag och Jennie åker tillbaka i februari! :)

2012-11-03 @ 21:36:07
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0