Vi vann dubbelt!

Ibland blir man så himlans glad så det känns som att hjärtat ska hoppa ur bröstet på en!

Det blev jag igår, av 2 anledningar.

Dels vann jag en tävling på en blogg som jag läser..

Jag vinner typ aldrig, men gjorde det nu och får välja vad jag vill hos Frida...

Hur fina saker som helst och bara att vinna gjorde mig superglad :)

 

Det andra som gjorde mig ännu mer glad är inlägget vi fick skrivet om oss på bloggen jag vann på...!

En jättefin blogg som jag följt ett litet tag.

Jag kan inte förstå att det är oss Zandra skriver om....det känns så konstigt!

 

Jag blir helt varm i kroppen och det känns som om hon skriver om några andra, några helt fantastiska människor som gör osannolika grejer!

 

Saker som andra människor bara drömmer om att göra..... men så är det ändå oss som hon skriver om.

Vi som gör det här som den självklaraste saken i världen. Det här som fått oss att växa som människor och som har gett oss erfarenheter av livet som vi aldrig någonsin skulle vilja vara utan.

 

Känslan när nån ser det och sen skriver om det....den är oslagbar. Så stort tack för det!

 

Det känns så grymt bra när vi lyckats få iallafall några att vilja läsa om våra barn....!

Barnen förtjänar verkligen det. Dom har inte bett om sitt liv, dom fick det bara.

Och när nån vill se, så är det större än alla vinster i hela världen!

 

                                                  Anna

 

 


Kommentarer
Postat av: Nöjd nucka

Vad roligt! Stort grattis till vinsten och de fina orden!

2012-11-21 @ 19:43:40
URL: http://nojdnucka.blogspot.se
Postat av: Anna

Tack och Tack! :) Vi är så glada :)

2012-11-21 @ 20:51:18
Postat av: Malla

härligt, stort grattis :D

2012-11-21 @ 21:11:00
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anna

Tack så hjärtligt! :)

2012-11-21 @ 21:14:51
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Dubbelgrattis. Vad roligt att få vinna och klart ni ska ta åt er av orden. Tycker allt arbete och jobb ni lägger ner för dessa barn är storsinnat, kärleksfullt och ett stort hopp om mänskligheten.

2012-11-21 @ 22:31:39
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Anna

Tack så hemskt mycket! Det är ord som det här som får oss att orka! TusenTack! :)

2012-11-21 @ 22:38:08
Postat av: Pia

<3 Supergrattis!!!!!! Ni är värda allt, guldklimpar ;) keep on, ingen kan göra det som ni <3
Kramen

2012-11-25 @ 20:32:00
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0