Yeah!! :)

 
 
En stor dag för oss! Vår blogg fick sin första award! :)
Den fick vi från Åse som har en blogg som jag hittade till för inte alls längesen, men jag fastnade för hennes sätt att skriva på en gång.
 
Egentligen ska man svara på 11 frågor och lämna awarden vidare till 11 andra bloggar, men det känns konstigt för mig att göra det eftersom den här bloggen inte är bara min utan Jennie och Victorias också.....
Jennie läser helt annorlunda bloggar mot vad jag gör och Victoria läser nog bara våran tror jag, så jag kan inte välja ut favoriter för oss alla....
 
Men jag törs lova att Åse numera är en favorit för oss, som med varma ord gav oss vår bloggs allra första award! SuperTack!
 
                                                      Anna   
                                            Jennie och Victoria

Kommentarer
Postat av: Hannis

Hej!
Nu har jag läst ifatt. Vilka eldsjälar ni är!
Och stort grattis till awarden, den är ni minst sagt värda.

Tack också för rara kommentarer hos mig!

2012-11-19 @ 10:35:38
URL: http://www.hannishem.blogspot.com
Postat av: Anna

Det är svårt att luta sig tillbaka då man en gång börjat hjälpa...tack för dina ord och för att du läst! :)

2012-11-19 @ 12:34:36
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Grattis till er award, den är ni tusen ggr om värda att få.

2012-11-19 @ 22:31:59
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Anna

Tack Lottiz, massa tack! :)

2012-11-19 @ 22:43:08
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0