A

-Anna, vet du vad...? Jag fick betyg A på min kurs! Jag klarade det och även Eddie tyckte det var jättebra!

Kan jag få skicka mina betyg till dig?

 

Stolt som om han vore min egen unge tar jag emot orden från Sam. Stolt för att han trots alla motgångar ändå löser sin situation. Jag behöver inte få några betyg skickade till mig för att tro på honom, det gör jag iallafall, men känns det bra för Sam så ska jag med glädje ta emot dem.

 

Ensam, i skenet av sterinljus, har han klarat sin tidigare kurs på allra bästa sätt.

Jag imponeras av honom och känner en stor respekt för det han gör. Nu är han mitt upp i en ny utbildning, jag håller mina tummar för att han än en gång ska få skriva till mig att han fick betyg A på sin kurs...

Inte för min skull, utan för hans skull, för att han förtjänar det.

 

                                                       Anna


Kommentarer
Postat av: Malla

:) fint! ha en bra helg

2012-10-26 @ 19:15:06
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anna

:) Ha en bra helg du med!

2012-10-26 @ 19:37:12
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0