Gästbloggare i Piteå typ....Jo jag tackar!

Att vara mig är ett äventyr....alltså för mig själv.

Jag vet aldrig vad jag kommer att säga eller göra. Det  är ibland lite jobbigt att vara så oberäknelig!

Ibland vill jag bara be mig själv att hålla käften, men jag lyssnar dåligt.

 

Mitt oberäkneliga sätt har just nu gjort att jag hamnat som gästbloggare hos en tjej i Piteå typ....!

Jag hittade hennes blogg, skrattade hysteriskt och skrev en kommentar att hon verkade galen....

Förvisso visade det ju sig att jag hade rätt eftersom hon blev glad av kommentaren (!) och sedan slutade det med ett gästinlägg i hennes blogg.....:)

 

Allt för barnen på Bristol,så nu finns det ett inlägg på hennes blogg som förhoppningsvis kan få ännu någon människa att öppna ögonen för våra barn på Bristol Academy!

 

Tack Victoria för ditt sätt att hjälpa, det betyder massor! Och Tack för skratten som du ger mig!

 

                                                         Anna

 

Jag kan ju fortfarande inte länka men adressen är www.prinsessanpaarten.se 

 

 

 

 

                                         


Kommentarer
Postat av: Malla

härligt! :D

2012-10-04 @ 18:54:56
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Victoria

Det blir lätt så när man pratar med sig själv, folk pratar i munnen på varann och lyssnar inte.

Tack för gästinlägget. Det blev ännu bättre med det än med ett reportage om slädar.

2012-10-04 @ 19:55:19
URL: http://www.prinsessanpaarten.se
Postat av: Anna

Tack Malla! :)
Victoria: Skönt att du är nöjd med min insats ändå! :) Och Tusen Tack för din hjälp! Anna /Jennie och Victoria

2012-10-04 @ 20:55:42
Postat av: MiaMaria

Hej Anna!
Tack för din kommentar hos mig;)
Och vad kul att du gästbloggat.
Ha det då bra!
MiaMaria

Postat av: Anna

Tack för du kikade tillbaka! Ja,gästbloggning var nåt nytt! Vi är tacksamma för all hjälp vi får :) Ha det bra du med :)

2012-10-04 @ 21:30:02
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0