Hur kan man inte smälta?

Jag gör det varenda gång....Jag tittar på bilderna om och om igen och jag längtar tills vi är där igen och får göra lite nytta....Jag längtar efter att få se lyckan i deras ögon då vi kommer, jag längtar efter att höra dem ropa våra namn och jag längtar efter att bara få vara där mitt ibland dem...
 
Alla småskitar.....Men jag längtar också efter dom större ungdomarna....dom som också lärt mig så mycket.Fastän dom är så mycket yngre så är dom alldeles fulla av vishet...
                                                                 Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0