Jennie och Victoria

Fastän det fortfarande bara är mitt namn som syns under inläggen så är vi ju tre i det här. Jag ( Anna), Jennie och Victoria...
Men eftersom det är jag som skriver så kommer det också mycket bilder där jag är med eller som jag tycker om eftersom jag måste skriva utefter mina upplevelser och känslor, det vore ju konstigt annars....
 
Men som sagt, ensam är jag inte och det finns många bilder som jag tycker mycket om där mina vänner är med.
Bland andra dom här.....
 
Dessa två som jag gått igenom så mycket med...Viktiga för mig, var och en på sitt sätt.
Klarsynta och tålmodiga. Ibland skitjobbiga men ändå så oerhört viktiga....
 
                                                               Anna
 
                                
 
 

Kommentarer
Postat av: Malla

jag är glad att jag hittade din blogg!

2012-10-10 @ 07:49:15
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anna

Och jag är precis lika glad att jag hittade din, och att du hittade hit :)Du får mig att skratta! Anna

2012-10-10 @ 09:42:08
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0