Idag tror jag att det är födelsedag....kanske....!



Om inte jag har helt fel för mig, ( vilket jag kan ha....) så är det födelsedag på Bristol idag :)
 
Jag har dagens datum uppskrivet som en födelsedag, men som vi tidigare berättat så vet många inte riktigt när dom fyller år eller hur gamla dom är....Men, ska vi gå på de uppgifterna jag har så är det så att
 
Derrick idag blir 17! Så Grattis till dig!
 

Derrick med ett paket från sin fadder Malin, taget i mars då vi sist var nere....önskar att det hade varit taget idag!
 
 
En gemensam favorit som funnits med oss sen 2008, då en liten kladd, nu världens snällaste och finaste Derrick!
Ytterligare en födelsedag som troligtvis går obemärkt förbi....Men jag hoppas att han känner att vi tänkt på honom mer än vanligt just idag....!
 
 
                                                         Anna
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0