Mycket Muteesa blir det....

Även om det handlat mycket om Muteesa idag så får det vara så!
Det här kom till min facebook för bara en liten stund sen!
 

Och så mycket kan jag säga.....det är en lycklig kille det här!
Och jag känner mig precis lika lycklig av att se det....det är ju det här livet handlar om!
 
Vi är inte ensamma i världen...det finns så mycket mer.....!
Han har precis jobbat i 3 månader för 126 spänn! Han har lämnat jobbet med huvudet högt men är ändå ledsen för att han känner sig illa behandlad... såklart!
 
Morgonen efter väcks han av sin bäste vän Sam som lämnar över presenterna vi skickat ner...det kunde väl inte ha kommit mer lägligt....
 
 
                                                                          Anna
 
 

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0