Ser ni lyckan?

Kolla på bilden.... Det här är mitt lilla barn på Bristol, han är vår familjevän...

När vi kom till Bristol 2010 visste vi redan att vi skulle ha en fest för barnen och det har vi skrivit om många gånger....för det är en kväll vi aldrig någonsin kommer att glömma!

 

Kalema som mitt barn heter var då helt ny på skolan. Han hade bara varit där några veckor och han hade inte direkt några vänner och han var väldigt,väldigt blyg.

Han hade dessutom varit på sjukhus då han hade blivit bränd på bröstet....av hett vatten tror jag det var.

 

Iallafall....kolla på honom. När jag ser honom så ser jag en lycka.Kanske en lycka som han aldrig tidigare upplevt? Jag vet inte.

Han har sin läsk, sina kex, en ballong och han får välja om han vill ha ett äpple eller päron....och det får honom att se ut som om han vunnit högsta vinsten....

 

Man behöver varken champagne eller fina snittar för att ha en fest...

I Uganda har vi fest med äpplen,päron och en rackarns massa hjärta!

 

                                               Anna


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja det kallar jag lycka!!! Vilket leende så fint ♥


Kram Susanne

2012-09-19 @ 18:47:15
URL: http://vitafalkenslantliv.blogspot.com/
Postat av: Anna

Ja,visst är det ljuvligt! :) kram tillbaka! Anna,Jennie ,Victoria

2012-09-19 @ 19:22:06
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0