Vackraste syskonskaran :)

Från Sam kom det här igår! Foton alldeles nytagna på en syskonskara...
 
Derrick, Sharon och Vanesa! 3 fantastiska ungar som alltid kommer att ha en extra stor plats i hjärtat.
Alla 3 har familjevänner!
 
Först ut har vi Derrick Walusimbi :)Han är familjevän med en som heter Malin och hennes familj.
Derrick är alltid lugn som en filbunke, och han tar ingen plats alls. Däremot var det så att nu när vi var nere 2012 och vi skulle åka till flygplatsen i bussarna så var det ingen plats för Derrick när vi skulle åka...Han insåg att han skulle få bli kvar och inte få möjlighet att följa med....Men se det gick inte! Snabbt som tusan röjde storkillarna runt i bussen och lät nån annan stanna hemma, för Derrick skulle dom ha med sig!
Jag satt längsta bak i min buss tillsammans med Toney,Sam och Derrick, och efter bara några minuter så sov Derrick djupt med huvudet emot min axel.... ett  minne jag bär med mig.
 
Mellansystern Sharon Nalumansi :) Hon brevväxlar med min dotter Linnéa. Jag och min familj betalar för Sharons skolgång.Hon går i secondary school men bor på Bristol tillsammans med sina syskon. Hon är precis lika snäll som hon ser ut...
Sen har vi lillasyster Vanesa! Den här flickan har haft turen att få Jennies moster Lisbeth som sin familjevän :)
Jag vet att Lisbeth väntat på att få se sin lilla tjej igen, och här är hon! Vanesa Nanteza, söt så klockorna stannar och med trumpinnarna i högsta hugg!
 
 
                                                          Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Lindqvist

Vilken fin tjej,jag blev jätteglad över att se kortet.De ser faktiskt rätt välmående ut.Hoppas,hoppas det är så.
Kram Lisbeth.

2012-09-30 @ 15:44:42
Postat av: Anna

Visst är hon fin! Jag hoppas också att dom mår bra, utifrån och ända in. Tack för er hjälp, kram Anna, Jennie och Victoria

2012-09-30 @ 18:00:58
URL: http://bristolacademy.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0