Winnie Nagadya.....

...henne har jag skrivit om förut och fortfarande är det så att hon dagligen flashar förbi i mitt minne...

jag får liksom inte bort henne.

Winnie är fadderbarn till en av  Jennies och mina bästa vänner Jessica och hennes familj.Tur för Winnie, för Jessica är en himlans bra människa, och det är Winnie också så det passar bra :)

Men även Jessica får finna sig i att dela med sig lite... för som sagt, Winnie kommer alltid finnas för mig.

 

Winnie var i min närhet konstant nu i mars...jag tyckte mycket om det, och även om Winnie inte pratar speciellt mycket så har hon ett lugn hon sprider omkring sig som är väldigt behagligt.

 

Vad jag tyckte var konstigt var att Winnie inte hade nån skoluniform då vi var där vilket hon borde haft eftersom hon varit på Bristol länge. Jag fick mig aldrig för att fråga riktigt varför hon inte hade nån... men en dag kom hon med ett orange bylte i famnen och jag frågade henne var det var. Då berättade hon att det var hennes nya skoluniform hon fått för att hon hade växt ur sin gamla, så då fick jag svar på det :)

 

Winnie fick ett halsband av "sin" familj. Det åkte på med en gång och satt kvar där sen.

Hon var så stolt....fina fina Winne :)

 

 
Här har vi också Winnie i ett dansnummer som barnen uppträdde med på invigningen.
Hon är så allvarsam och jag kan inte låta bli och undra vad som rör sig i hennes huvud?
Undra om hon är nöjd, eller om hon önskar att hon var nån helt annanstans i livet?
Jag är glad att just Winnie finns på Bristol....hon är unik.
 
 
                                                                  Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0