Bryt ihop och kom igen!

Med handen på hjärtat kan jag säga att jag är en ganska mesig typ.

Jag tror gott om alla  och jag kan förlåta/bortförklara/acceptera människors dåliga beteende ganska så rejält länge innan jag säger ifrån....Problemet är att då har jag redan svalt så mycket så då finns det ingen återvändo för mig utan då är det liksom stopp på riktigt.

Då ska det mycket till för att jag ska kunna ta den människan till mig igen för då har den gjort mig illa ända inuti.

Det händer inte ofta att det blir så, men det händer.

 

 

Människor som man tror gott om bevisar motsatsen och det gör ont.

Jag blir ledsen mer än jag blir arg samtidigt som jag vet att det varken hjälper mig eller nån annan att jag blir det.

Dessutom är den människan som gör en illa inte värd ens tårar.

 

Så... jag bryter ihop en stund... men sen, då jävlar kommer jag igen!

 

När jag har brutit ihop för att sen komma igen,då vill jag känna mig lika cool som Ben!
 
 
Anna
 
 
Hjälp oss att hjälpa!
40 dagar kvar tills Anna är tillbaka hos barnen igen.
Vi tar tacksamt emot hjälp för att kunna göra skillnad....
8388-1,4 140 970-7
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är ju det som är grejen Anna, att på sjunde knockouten ställa sig upp en åttonde! Du är ju lika cool som honom redan, på ditt sätt ;)
Kramen

Svar: Ja visst är det mig man tänker på när man hör ordet cool? ;) Jag står upp, det är ett som är säkert! Kram! A
Jennie och Anna

2013-08-27 @ 10:35:46
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Hörni!

Det är en bra egenskap att tro gott om människor och kunna glömma och förlåta, men synd om man gång på gång låter det gå för långt.

Kram

Svar: Det händer typ aldrig att jag känner så, och det tycker jag är skönt! För jag VILL tro gott om alla :) Kram och må väl! A
Jennie och Anna

2013-08-27 @ 12:06:06
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Jennie Bergius

Det är fint att våga lita på andra människor, men visst är det lika viktigt att känna och kunna sätta upp sina gränser. En balansgång det där, som blir lättare för varje gång man gör det.
Sv: Tack för de fina orden om min nya header :)
Ha en fin tisdag <3 Jennie

Svar: Det där med gränser är svårt...Ha en fin tisdag du också!
Kram! A
Jennie och Anna

2013-08-27 @ 12:35:40
URL: http://bergiusjennie.blogspot.se/
Postat av: Helena

Alltid jobbigt att bli besviken på en person som står en nära och tror sig veta var man har varandra! Ta nya tag och var stark i det du gör!

Sv; Tack vännen! Det är helt galet skönt att vara hemma igen. Kram

Svar: Nya tag är tagna! :) Kram och tack så mycket! Anna
Jennie och Anna

2013-08-27 @ 21:27:23
URL: http://helenassota.se
Postat av: Melody and M.E

Coola Ben och coola Anna! Den som gör en så besviken är inte värd ens tårar, men ibland måste man få gråta en stund för att kunna resa sig och gå vidare! Det lättar liksom!
Styrkekramar M.E

Svar: Ja... det hjälper att få vara lite ledsen ibland....Lika cool som Ben blir jag aldrig dock! :) Kram och Tack! A
Jennie och Anna

2013-08-27 @ 22:06:37
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0