Det känns hemskt konstigt....

Ibland så tror jag att det blivit nåt fel och att allt bara är ett enda stort missförstånd.

Det känns konstigt och det känns inte alls som att det är oss man pratar om.

 

Det händer emellanåt att olika människor länkar till vår blogg och om det arbetet som vi gör och det är då den här känslan kommer....Vi och vårt arbete beskrivs med ord så stora som om det vore nåt alldeles fantastiskt och unikt som vi gör, nåt som inte vem som helst hade gjort i samma situation som vi hamnade i.

Och jag erkänner att det känns jättekonstigt att läsa det.

 

Naturligtvis och helt utan någon somhelst tvekan så blir vi glada över orden!

Mer än glada skulle jag väl kunna säga.... Det stärker oss och det ger oss hopp om att vårt arbete inte är förgäves.

 

Vårt sunda förnuft,vår magkänsla och våra hjärtan är allt vi har att gå efter. Nåt annat kan vi inte.

Vi har ingen utbildning,inga tidigare erfarenheter,eller någonting som skulle göra oss annorlunda än någon annan.

Men har du sett och upplevt det som vi har fått göra så finns det ingen annan väg än den vi valde....

Att fortsätta att hjälpa Eddie och barnen.

 

 

När jag berättar för Eddie att vi är många nu som vet vem han är, och vi är många i Sverige som beundrar honom för det som han gör, så blir han helt förvånad och förstår inte varför....

Därför att för honom fanns det inte heller nåt annat alternativ än att göra just det som han gör.

Men också Eddie blir oerhört glad över att få höra det. För det spelar ingen roll vem du är,hur gammal du är eller vilken bakgrund du har, för det får en alltid att växa som människa när någon tror på dig och på det som du gör.

 

Jag vet egentligen inte vad jag vill säga med det här.... men TACK tror jag.....

Till alla er som får oss att växa som människor, och som hjälper oss i vår kamp för Bristols Barn och ungdomar. 

Till er som skänker pengar till barnen, och inte bara säger att ni ska göra det....Till er som hjälper oss att sprida att barnen finns och att vi behöver hjälp.Till er som orkar läsa och lyssna på det vi har att säga.

Till er som lägger en hand på axeln och säger "Ni är fantastiska" och till er som tror på oss och på det vi gör....

I våran värld är det NI som är fantastiska!

 

                                                      TACK! VERKLIGEN,VERKLIGEN TACK!

                                                                                      ♥

 

                                                                            Anna och Jennie

 

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: creando

Jag tycker så mycket om att se bilder....jag njuter av bilderna och de gör hela grejen verklig för mig också :)

Svar: Visst gör bilder det mer verkligt! Vi är inga mästerfotografer nån utav oss och många av våra bilder är tagna av ungdomarna på skolan som älskar att använda våra kameror. Kvalitén på våra bilder är därför ofta ganska låg, men det är mycket glädje bakom dem! :) Kram A
Jennie och Anna

2013-08-17 @ 09:22:10
URL: http://creando-kicki.blogspot.com
Postat av: Åse

Men det ni gör är ju något fantastiskt och vi är nog många som beundrar er trävan och det lilla vi kan göra genom att hjälpa till att sprida ert budskap, känns bra långt in i hjärtat.
Kram

Ps nu snor jag bilder igen ;-)

Svar: Det är svårt att se det på det viset när det bara är helt självklart... Vi är så tacksamma för hjälpen vi får att sprida att våra barn finns... Sno på! Kram A
Jennie och Anna

2013-08-17 @ 15:25:06
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0