Lite kalas får det bli...

Idag låter jag det vanliga livet komma emellan och kikar bara in för att önska er en trevlig lördag.
Min man fyller 40 år imorgon och vi kalasade lite igår och ikväll kommer Jennie och hennes familj hit på lite mat, han vill helst inte fira alls så då gör vi det litet och på det viset han önskar ha det,så är alla nöjda!                            
 
 
 
                                                            Som sagt.....! Ha en bra lördag!
 
                                                                        Kram Anna
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt!!! Gratta honom :)
Kramen <3

Svar: Det ska jag göra! :) Kram! A
Jennie och Anna

2013-08-24 @ 20:15:29
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Anna

Hej!
Grattis till 40-åringen!
En fråga; är det ok att jag lånar ett foto från er blogg till ett inlägg på min blogg om er insamling?
Önskar er en fin söndag!
Kram Anna i Skåne

Svar: Tack säger han! :) Det är jätteokej att du lånar bilder! Tack för att du vill hjälpa oss:) kram A
Jennie och Anna

2013-08-24 @ 22:04:43
URL: http://www.bokcafeetibyn.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0