Tack så länge!

 
Sakta,sakta börjar det komma in lite pengar på vårt konto till våra barn på Bristol. Hoppet tänds och vi börjar tro på att vi än en gång kommer att kunna ge barnen lite av det dom behöver då vi kommer ner....Vi, som fysiskt sett bara är jag den här gången men annars känns det precis som vanligt....Det kommer nog inte att vara annorlunda innan jag kliver på planet ensam. Jennie finns där som alltid och resan är lika mycket hennes som min....Hon är med och gör allt slit innan och får bara inte vara med och njuta av den allra sista delen, den tillsammans med barnen.
 
 
Saken är den att det arbetet vi har framför oss nu innan resan är stort...Jag tror inte många förstår det, men det är slitigt....Nu har vi ändå få väskor att packa men i de vi har så ska rätt saker packas....Det ska vägas in på minsta gram, för kanske kan det få plats med ytterligare 1 t-shirt till någon som så väl behöver den...
Ingenting lämnas åt slumpen.
 
 
Man (jag) är också lite känslig då en resa är bokad.... Jag vill inget hellre än att ge mig iväg men jag hade gärna haft hela min familj med mig. Fått det bästa av mina 2 världar liksom. Som det är nu saknar jag alltid.
Antingen familjen då jag är där eller dem i Uganda då jag är hemma.
Leva i nuet är inte alltid lätt och tankarna skenar gärna.
 
 
Vi vill bara säga ett litet tack till er som skänkt en peng till våra barn allaredan.... Det ni gjort ger oss energi och det gör det lite lättare för oss att andas. Vi är inte ensamma längre om Bristols alla barn...
Vi är många som vill dem väl, och det känns fantastiskt! Hjälp oss gärna att visa ännu fler att dom faktiskt finns...
 
 
                                                                               Anna
 
 
Är det nån mer som vill hjälpa våra barn på Bristol till ett lite enklare och lite gladare liv?
Vi tar tacksamt emot er hjälp som helt och fullt oavkortat går till dem!
8388-1,4 140 970-7
 
 
 

Kommentarer
Postat av: creando

Det är viktigt! Och jag ska göra ett inlägg så att kanske någon mer upptäcker det! :)
Hoppas det är okej att jag lånar en bild eller två?? Hojta till annars!

Kramar

Svar: Tack! Det är mer än okej att låna bilder! Tack för din hjälp, kram! A
Jennie och Anna

2013-08-10 @ 22:53:39
URL: http://creando-kicki.blogspot.com
Postat av: Åse

Vi är många som kommer att vara med dig i tanken på din resa, sprider och delar och hoppas att det kommer in en bra slant även denna gång.

Kram

Svar: Jag känner mig verkligen inte ensam.... :) Tack för din hjälp....Kram! A
Jennie och Anna

2013-08-11 @ 19:04:15
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Hörni!

Åhhh, hoppas ni får ihop ordentligt innan resan. Det kommer ett bidrag från mig också, alldeles snart.

Svar: Vi hoppas också.... Tack <3 Kram A
Jennie och Anna

2013-08-11 @ 20:11:29
URL: http://horni.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0