Vi ber om er hjälp...

Måndag morgon... Det brukar smaka rätt illa i munnen att säga det , men idag känns det okej av nån anledning. Tiden går så hiskeligt fort, och jag hinner inte med, men det finns liksom inget att göra åt det så man får göra så gott man kan.
 
 
Mitt hjärta svider efter Jennies inlägg igår och det slog mig med full kraft också att jag är ensam.
Och det blev smärtsamt tydligt efter hennes ord. Jag måste tydligen se saker nedskrivet för att förstå....
Idag känns det som att jag förstår mer än väl och det ökar också min vilja att göra det bra för barnen när jag väl är på plats...
 
 
Vi fortsätter också att be om er hjälp till våra barn.
Det är lätt att säga att man ska göra det, sen faller det ur minnet lika snabbt...
Den här gången ber vi er att inte glömma...för skillnaden som er hjälp gör, är så stor så det kan inte ens ana.
Varje krona som skänks går helt och fullt oavkortat till Bristol och till barnen där.
Vi har inga mellanhänder, våra resor och vårt uppehälle betalar vi helt själva,och
den här resan är inget undantag för det...
 
 
Så snälla ni....
 
 
HJÄLP OSS ATT HJÄLPA BARNEN TILL ETT LITE LÄTTARE LIV. OCH ÄVEN OM VI INTE FÖRÄNDRAR VÄRLDEN SÅ GÖR VI DEN IALLAFALL LITE GLADARE! VARJE KRONA GÖR SKILLNAD!
 
8388-1,4 140 970-7
 
 
Anna och Jennie
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bara anna

Har ni försökt engagera någon artist/kändis i ert projekt? Till exempel en sån som Pernilla Wahlgren kanske? Eller Charlotte Perrelli kanske? De skulle nog ta upp det i sina bloggar i alla fall tror jag. Ta kontakt med dem är mitt tips så förhoppningsvis blir det en större spridning.
Kram

Svar: Det har vi väl inte gjort direkt... Det är svårt att tänka att vi skulle vara något som nån vill skriva om... samtidigt som vi gör vad som helst för att få hjälp till våra barn..Jag får tänka på det lite... Tack för tipset!

Kram A
Jennie och Anna

2013-08-26 @ 12:38:24
URL: http://annacecar.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0