2 års kalas!

Min förhoppning och min önskan inför min senaste resa var ju att jag skulle få vara mer anonym och mer bara ta del av vardagen. Att jag var anonym var väl att ta i för vi syns alltid i Uganda, av en självklar anledning, men jag fick verkligen ta del av vardagen och det tyckte jag mycket om!
 
 
Vanliga skoldagar på Bristol,besök hos Eddies mamma och Sams mormor och en function var ju bara en liten del av det jag fick vara med om, jag fick också vara med och fira Ugandas IndependenceDay och Eddies dotters 2 års dag!
Dom 2 sistnämna sker på samma dag nämligen den 9 oktober.
Så den dagen firade vi först med att vara på en function och vi åkte ganska så många timmar innan vi var på plats. Sen var vi där hela dagen och hade en jättebra dag verkligen. På kvällen skulle vi hem till Eddie och fira Victoria.
Jag var ganska mör efter en hel dag i solen och hade nog gärna åkt tillbaka till hotellet efter att vi lämnat av alla på skolan efter spelningen, men det var ju såklart inget alternativ, klart vi skulle på kalas!
 
Och vilken kväll vi hade! Det var glädje från första till sista stund!
Jag, Sam,Muteesa,Faisal och Kayiwa åkte dit och kalasade med Eddie,Anne,Lorraine,Whitney och lilla Victoria såklart!
Victoria hoppade upp i min famn sen så satt hon där medans Anne dukade fram popcorn, äpplen,kex och dricka. Sam satte på musik på datorn och sen var tjattret i full gång. Det varvades med korttagning,paketöppning,  dans och massvis med skratt! Det hela avslutades med en tårta och Victoria var den självklara medelpunkten hela kvällen precis som sig bör då man har en födelsedag!
Och jag... jag kommer aldrig att glömma.
 
 En liten 2 åring med skruvar och pärlor i håret som hennes moster gjort. Victoria dansade hela kvällen och var kvällens mittpunkt såklart! En liten favorit hos mig blev hon....♥
 Anne,en stolt mamma till 3 fina barn!
 
 
Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh lyckliga henne som blir firad på detta vis!! Vilka härliga bilder du bjuder på idag ;) Riktiga må bra bilder!
Sköt om dig!
Kramen

Svar: Visst är det lyckligt att bli sedd! Tack för att du alltid läser... Kram! A
Jennie och Anna

2013-12-10 @ 20:20:16
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Anna

Vilka härliga ord och bilder! Hela kalaset utstrålar glädje! Så fint att du fick vara med och dela stunden med dem, betydde säkerligen mkt för er alla!
Önskar er en fin onsdag imorgon!
Kram Anna

Svar: Det var jättemysigt att få vara med! :) Vi önskar dig en bra dag! Kram!
Jennie och Anna

2013-12-10 @ 22:07:13
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0