Julklappar med min bror!

Årets händelse är här för mig och min storebror idag.

Vi ska julklappshandla! För 26e året i rad ger vi oss iväg bara han och jag och alla julklappar inhandlas som han ger bort. Viktigast av allt är inte vad vi handlar utan var vi ska äta lunch nånstans! Jag var 12 år och Mikael var 14 när vi började med det här och det är en viktig dag för oss båda.

Min man sa till honom igår att

-Då ses vi så kommer jag och äter lunch med er!

Mikaels svar till Jimmy var -Lägg av, jag vill ha min syster för mig själv ju!

Såklart! Det här är våran grej! Inga andra göre sig besvär.... :)

 

 Detta är från förra årets julklappsdag...I år är vi lite äldre, men fortfarande glada!
 
 

Det här med presenter är ju alltid spännande. Julklapparna vi har skickat ner till Uganda är på plats hos Eddie sedan en tid tillbaka och nu väntar vi på den dagen då de ska delas ut till alla barn.

Vad vi önskat att vi kunnat vara där med dem då!

 

 

                                                                               Anna

 
 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: My

Älskar er <3

Svar: Och vi älskar dig! <3 Kram Anna
Jennie och Anna

2013-12-02 @ 20:32:17
Postat av: Anna

Hej Anna!
Hoppas ni fått en toppen dag tillsammans! Låter som en fin tradition din bror och du har!
Må så gott!
Kram Anna

Svar: En jätteviktig tradition och alldeles helig! :)Kram och Tack och må väl!
Anna
Jennie och Anna

2013-12-02 @ 21:34:29
Postat av: Melody and M.E

Klart Mikael ska få ha sin syster för sig själv en så viktig dag!
Så fina NI är!
Hoppas ni fick en toppendag!
Kram M.E

Svar: Vi hade en toppendag! Det är en rolig kille det där så man blir glad ända inne :) Kram Anna
Jennie och Anna

2013-12-02 @ 21:55:16
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Hörni!

Härlig brorsa, vilken fin tradition att handla julklappar tillsammans. :)

Svar: Han är världens tjatigaste och världens bästa! :) Det där är nog den traditionen som absolut inte ruckas på...! Kram! A
Jennie och Anna

2013-12-03 @ 11:00:15
URL: http://horni.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0