Tack från djupet av våra hjärtan!

Nästan aldrig händer det att jag inte vet vad jag ska säga i olika situationer, men när det kommer till Bristol så händer det faktiskt ofta. Jag är oerhört känslig när det kommer till just det, antagligen för att det inte bara rör mig utan så många andra människor.

Däremot är det jag och Jennie som ska leverera och visa att barnen finns vilket inte alltid är så enkelt....

När det då kommer människor till oss som ber om att få ge sin hjälp så är det stort för oss.

 

För ett par veckor sedan ringde det en kvinna till oss som heter Eivor. Hon och hennes familj har stället där min man Jimmy jobbar, XL-Bygg i Morup. Efter ett tips från Jimmy så undrade hon om det var okej att dom skänkte en del av sina julklappspengar till sina leverantörer och anställda till Bristols barn istället.

Det kändes mer än okej och vi blir så glada!

 

 

Igår landade fantastiska 3000 kr på BristolBarnens konto och nu kan jag inte ens skriva utan att få en klump i halsen.

Jag tror ingen förstår, som inte jobbat med sånt här själv, vilken lättnad det är när vi får sån här hjälp. Jag kan inte beskriva det helt enkelt, det går bara inte...

 

Ett Tack känns för litet, men jag vet inte vad mer vi kan göra.

Så Eivor och XL-Bygg...

Tack för att ni öppnade era hjärtan för just våra barn,vi är er för evigt tacksamma!

 

  
                                                                                 ♥

                                                                     Anna och Jennie

                                                                               

 

                                          

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hörni!

Åh vad underbart! Kul att de ville göra så. Så mycket viktigare än en fånig present till alla anställda, tycker jag.

Svar: Det tycker jag med! :) Och ännu bättre att det var till våra barn dom gick! :DKram A
Jennie och Anna

2013-12-13 @ 09:17:31
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Åse

Åh så härligt, värmer i hjärtat att det finns människor som ser och förstår att de kan göra skillnad. Underbart.

Kram och ha en fin fredagskväll.

Svar: Visst är det skönt när människor ser? Man blir så lycklig!Ha en bra lördag! Kram! A
Jennie och Anna

2013-12-13 @ 15:33:35
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Pia

Underbart!! Tänk så mycket mer nytta de pengarna kom till än till något som man lägger undan utan att fundera på det.
Kramar

Svar: Dom kommer att göra nytta det är då säkert! Kram! A
Jennie och Anna

2013-12-13 @ 15:40:13
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: CreandoPhoto

Fantastiskt! Förstår att det måste kännas underbart och så tänker jag att många, många fler hade kunnat göra så. Jag fick ett Lisebergskort från min arbetsgivare. Fantastiskt, men visst hade pengarna gärna fått gå till något viktigt istället. Som till er.

Svar: Ja... tänk om fler hade gjort det,vilken förändring vi tillsammans hade kunnat göra för världens barn då....Oftast så klarar man ju sig utan julklapparna man får, uppskattningen är ju välkommen men själva klappen är oftast inte jätteviktig... Kram! A
Jennie och Anna

2013-12-14 @ 02:48:27
URL: http://www.creandophoto.se/blogg
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0