Tack!

 
Ibland tävlar jag på bloggar.... Eller ibland och ibland.... väldigt sällan ska jag säga.
Men jag har vunnit ett halsband en gång och det bär jag varje dag och nu har jag tävlat igen och vann :)
 
Eller det var inte jag som vann för det var Bristols barn :) Vi har vunnit en trisslott inne hos Esterii! 
Nu är det bara den lilla detaljen kvar att vi ska vinna på lotten också.... 1 miljon hade varit fint men vi skulle bli glada för 100.000 också eller för alldel 10.000 eller 25 kr med....!
Det mest roliga var ju att vi vann nåt överhuvudtaget, och chansen finns ju i allafall när man har en lott, och jag tycker att det är en oerhört varm tanke att ge nån chansen till en riktigt vinst. Så stort Tack för det!
Vi återkommer såklart då lotten är skrapad!
 
 
 
                                                                                Anna

Kommentarer
Postat av: Pia

Härligt :) Grattis till vinsten, och jag hoppas verkligen att det är en riktigt rejäl högvinst!
Kramen

Svar: Tänk vad lustigt om vi skrapar hem 100.000? Hahaha! :) Kram och Tack! A
Jennie och Anna

2013-12-04 @ 11:16:32
URL: http://marlonzacco.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis, det är alltid kul att vinna. :)

Svar: Visst är det? Oavsett vad! Kram!
Jennie och Anna

2013-12-04 @ 11:35:44
Postat av: Hörni!

Oj, jag blev anonym, det var inte meningen. :)

Svar: Ibland är det skönt att vara det! :D
Jennie och Anna

2013-12-04 @ 11:36:04
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Mona W

Grattis till er! Nu håller vi tummarna. Vill gärna berätta om vad som hände i söndags, 1:à advent i Vessige kyrka. Kyrkan var fylld till bristningsgränsen för att fira det nya kyrkoåret och i predikan bankar det på dörren och vem står där?? Jo TOMTEN! Med en stor paket till kyrkan. I paketen fanns en stor spargris där det stod BRISTOL ❤️ . Gissa om jag blev överraskad och väldigt glad. Sofi berättade om vad Bristol är och Grisen finns framme tills den 15 dec då de ska ha basar.
Kramar till er båda fantastiska människor ❤️❤️

Svar: Vi dör en smula av alla de hjärtan som vi får möta nu... Jag tror ingen anar hur det känns när vi får höra sådana här saker. Vi fylls av energi och en vilja att jobba ännu hårdare. Och det är lätt när vi får ha sådana här människor omkring oss.... <3 Hälsa och tacka Sofi sålänge och TACK för att du berättade!
Kram!
Jennie och Anna

2013-12-05 @ 07:58:29
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0