Allt kommer över mig...

Idag har vi en vecka kvar till vi reser, och allt kommer till mig igen. Lukterna, glädjen och förväntan som ligger i luften då vi ser dem stå bakom dörrarna för att möta oss på flygplatsen. Jag känner dom ljumma vindarna i ansiktet då rutorna på bussen är nere när vi åker från Entebbe till Kampala.Jag ser Eddies leende då vi slänger käft.

Jag känner ett barns hand i min och jag hör barnens jubel då bussen rullar in på skolgården.

 

Allt det stärker mig och jag är beredd på att ge mig iväg.

Trygg med Jennie vid min sida och glad att äntligen få dela äventyret med även den yngste i vår lilla familj.

Önskar att jag hade kunnat förbereda honom bättre men varje människa får sin egen upplevelse och hur man reagerar på en sån här resa, det vet ingen i förväg.

Men Elias är en klok pojke så jag tror att han kommer att ta det bra

Jag har mina 2 andra barn hemma och jag har min man,som jag vet är full av oro, men som ändå släpper iväg oss till den värld som för honom är helt okänd, fastän han önskat att vi stannade hemma.

 

Jennies lugn gör mig trygg, och hon gör att jag fungerar på ett bra sätt.

Felicia är något yvigare än sin mamma både i humöret och sitt sätt att vara, men jag vet att hon kommer att älska det här. Det känns bara så. Och det känns så otroligt att vi än en gång ska dela det här.

Min bästa vän i livet och jag tillsammans med 2 högt älskade barn som hade turen att hamna just här.

 
                                                                   Anna

 


Kommentarer
Postat av: Hörni!

Vad spännande! Hoppas ni kan uppdatera bloggen under resan.

2013-02-11 @ 12:24:10
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det är jättespännande! Vi hoppas kunna hålla igång bloggen, kanske inte dagligen, men iallafall lite! Kram!

2013-02-11 @ 14:15:30
Postat av: Åse

Massor av bilder vill vi se och alla era " ungar" måste ni krama om även från alla oss, och Eddie som ser ut att vara en stolt man, honom måste ni hälsa till lite extra. Och jag hade önskat att det fanns en liten liten vrå i resväskan där jag kunde få plats och vid ankomst få hoppa upp och ropa här är jag......

2013-02-11 @ 18:51:51
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Anna

Hahha:) Ja Åse, du är välkommen att krypa ner :) Vi lovar att hälsa och krama dem alla! Kram till dig :)

2013-02-11 @ 19:08:20
Postat av: BeA

Ett hjärta av guld, en själ av öppenhet och ödmjukhet, av omtanke och värme och det hamnar så rätt! God tur och njut av den underbara energin ni kommer att bli mottagen med! Kärlek i massor! Kramkram BeA

2013-02-11 @ 19:34:52
URL: http://www.gaiainuet.blogspot.se
Postat av: camilla

Spännande!
Jätte spännande!
Sv: Tack snälla du!
Kram!

2013-02-11 @ 19:50:00
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Anna

BeA: Vi kommer att njuta! :) Tack för dina ord! Kram!

2013-02-11 @ 20:06:48
Postat av: Anna

Camilla: det ska bli spännande kan du tro :) Nu längtar vi! Kram :)

2013-02-11 @ 20:07:56
Postat av: Melody

Vi känner av spänningen och följer med er våra hjärtan och sinnen!
Inte många dagar kvar till avfärd.
Kram
Melody med matte

2013-02-11 @ 20:50:20
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Anna

Vi är så glada att ni är med oss, vi känner det! Kram och Tack! :)

2013-02-11 @ 20:59:59
Postat av: Znogge

Hoppas att det blir en bra resa på alla vis!

2013-02-11 @ 21:26:17
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anna

Det hoppas vi med på :) kram!

2013-02-11 @ 21:44:19
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0