Done!

Vi klarade det!

Kanske inte det bästa vi gjort och 40 barn som går i 3an gör en lite nervös!

Men jag svor inte en endaste gång och vi kunde svara på de flesta av deras 4579 frågor :)

Helt underbara ungar var det med otroligt mycket bra frågor! Barn ger verkligen energi när dom är positiva och det var 3A och 3B på Almers!

 

Så kollar ni in igen barnen så vill jag och Jennie säga:

Tack för att vi fick komma och berätta för er om barnen i Uganda! Hoppas vi ses igen!

 

                                                    Kram

                                                        ♥

                                              Anna och Jennie


Kommentarer
Postat av: Hörni

Härligt! Kul att de hade bra frågor, nyfikna, vetgiriga barn är härliga.

2013-02-01 @ 14:51:31
URL: http://horni.blogg.se
Postat av: Anna

Ja det är dom verkligen! Men det kan vara lite läskigt också tycker jag... Man vet ju aldrig vad dom säger! :D

2013-02-01 @ 15:07:14
Postat av: Melody

Roligt att det gick så bra och att du inte svor! Själv brukar jag bli tillrättavisad av mina barnbarn om jag använder fula ord och de är väldigt hårda i sin bedömning av vad som är fula ord!
Önskar dig en riktigt skön helg!
kram
Melodys matte

2013-02-01 @ 16:09:35
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Anna

Ja, barn kan vara lite hårda ibland om man inte sköter sig! :) önskar dig en skön helg också! Kram, och Tack!

2013-02-01 @ 16:34:12
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Vad skönt att allt gick bra. Förstår ni var nervösa.

2013-02-01 @ 20:30:02
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Anna

Ja... Det ovana är alltid lite nervöst :) kram!

2013-02-01 @ 20:35:59
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0