Eddie säger Tack!

Var ju tvungen att berätta för Eddie att han allt blev lite gratulerad på bloggen igår!
Han skickade tillbaka ett stort Tack för det och även ett stort Tack för det ni gör!
 
 
För oss får ni hålla tummarna idag! Vi ska ut till skolklass i vår stad och berätta om Bristol....
Vi har dålig erfarenhet av att prata med barn och ibland (lite ofta) händer det att jag svär. Inte bra.
 
Så tänk på oss om ni hinner, så återkommer jag senare om hur det gick!
Ha en bra dag sålänge!
 
                                                           Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Hörni!

Hoppas det går bra, att du lyckas hålla ner svordomarna till ett minimum. ;)

2013-02-01 @ 07:46:47
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Anna

Jennie är med mig som tur är och där ska minsann inte komma ut en endaste en.....! Hoppas jag :) kram och Tack :)

2013-02-01 @ 08:01:47
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0