Hälsa alla små vänner....

Det är ju inte så att jag inte vet att jag borde gå och lägga mig....men jag vet också hur det kommer att bli.
Jag kommer ändå inte att sova. Så jag skriver istället fastän klockan är alltför sent....
(Men ni läser det idag)
 
 
På facebook skrev en av våra familjevänner för en stund sedan:
Hälsa alla små vänner långt därborta att vi är många som tänker på dem här!
 
 
Det är ju precis det här som vi jobbar för.
Att människor ska förstå att dom finns.Att dom är precis lika mycket värda fastän dom ingenting har.
Och fastän de kanske har blivit svikna eller lämnade ensamma kvar, så är vi ändå många som tänker på dem och vill det absolut allra bästa för dem.
 
Vi kan inte göra det själva, en och en, det klarar man inte. Men vi kan göra skillnad tillsammans, och jag tycker att vi är en god bit på väg med det, vi,ni och våra älskade ungar.
Vi ser, och ni gör det också. En del vill inte se, och dom tycker jag lite synd om. Men jag lägger inte längre min tid på att få dem att göra det heller.
 
 
Det finns så många andra människor som läser, och lyssnar på det vi har att berätta,
och som klivit in med fullt hjärta till barnen i Uganda.
De barnen som stal mitt hjärta för många år sedan nu och som håller det hårt i sitt grepp.
Dom som fått mig att värdesätta min egen familj mycket högre och dom som har fått mig att förstå vad livet egentligen handlar om...
 
 
                                                                         ♥
                                                                      Anna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Fina ord Anna. Nu sitter ni där ovan molnen i ett plåtrör och jag vet att vi är många som är med er hela vägen och det känns fantastiskt härligt . Kram

2013-02-18 @ 09:09:16
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Melody

Följer med er i tankarna! Hälsa alla barnen!
Melody med matte

2013-02-18 @ 19:50:32
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Underbar, kärleksfull bild. Hoppas nu allt flyter på bra där nere och jag hoppas Elina hittar sin kompis där nere också ;) Hälsa alla barnen att vi tänker på dem.

2013-02-18 @ 22:39:22
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: cecce

Lycka till!! Hoppas allt går bra!

Kram cecce

2013-02-20 @ 00:22:01
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Min plats i solen

Är med er i tanken och önskar er en fantastiskt fin resa. Lycka till!♥

Kram Lotta

2013-02-21 @ 22:39:51
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0