Klappat och klart!

00.45 igår kom jag hem efter att ha varit hos Jennie och klappat igen väskorna! Nu får det räcka.
Nu har vi det vi har och vi gör vad vi kan med det. 10 proppfulla väskor.....
2 lådor skor har gått ner i förväg med DHL, i onsdags skickades dom så de ska finnas där då vi kommer.
 
Även Nelson, vår egen docka har kommit hem till oss efter sin förskolestart på Västanvinden. Där är han en av barnen med både  egen klädhängare,overall och han blir serverad mat vid bordet! Barnen tycker dock att han äter lite dåligt.... :)
Nelson ska ju göra resan tillsammans med oss och vi ska dokumentera det för att kunna visa bilder till barn på ett sätt som de förstår...
Superspännande del av vårt projektet, speciellt som Nelson gjort sån succé bland barnen på förskolan.
 
 
I mitt vanliga liv finns det en del kvar att göra innan vi lite försiktigt pyser iväg vi 3 tiden på måndagmorgon.
Nu ska jag exempelvis montera en tårta inför kalaset imorgon och sen ska jag hinna jobba 2 pass också.
Lite illa planerat av mig att planera en jobbar helg innan man ska åka, men så är det.
 
Det känns dock riktigt risigt att jobba på Hampus födelsedag, det har aldrig tididgare hänt att jag har gjort det, inte på någon av mina barn födelsedagar, men nu var det tvunget, och fira ska vi göra ändå,fast på kvällen :) 
 
 
3 dagar kvar....
 
 
 
                                                                   Anna
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Tre dagar kvar och jag har inte ens börjat packa.... Nä just de jag ska ju inte följa med på riktigt , men i tanken kommer jag att vara med er varje dag, ni kan inte ana vad glad jag är att jag hittade hit. Kram

2013-02-15 @ 18:41:54
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Anna

Haha! Vi som väntat på att väga in din väska?! Så ska du inte med.... :( Vi är precis lika glada som du att du hittade oss! Kram!

2013-02-15 @ 20:34:11
Postat av: Melody

Nästan så att jag får lite resfeber... kommer följa med i tankarna!
Kram
Melodys matte

2013-02-16 @ 09:32:14
URL: http://melodyshihtzu.blogspot.se
Postat av: Anna

Tack för att du följer oss, ju fler som är med ju starkare är vi! Kram och Tack!

2013-02-16 @ 10:33:08
Postat av: Mona W

Åh vad spännande!! Stort lycka till med allt. Finns inte ord för det ni gör!
Kram Mona

2013-02-16 @ 19:34:52
Postat av: Anna

Tack snälla Mona! Varje gång vi får höra det så blir vi lite lite starkare...! Kram :)

2013-02-16 @ 22:19:16
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0