Lite stressad...

Föreläsningen var långt ifrån det bästa vi gjort....tyvärr. Men ibland är det så och det är mycket känslor som drar inuti en nu och gör att det är lite svårt att fokusera rätt.
Men vi fick en slant till våra ungar och det känns såklart mer än bra!
 
Förrätten blev dock bra! Carpaccio....går det ens att misslyckas tänker jag nu i efterhand?
Antagligen inte, men gott var det iallafall och barnen tycker vi kan äta det ofta och i större portioner.....
Vi får väl se hur det blir med det, oxfilé står nämligen inte på listan vardagsmat hos oss. 
 
 
Jag känner mig stressad idag och tänker avsluta nu. Mycket står på listan som behöver göras och det är dags att jag tar tag i det nu.Nu kan jag inte skjuta upp det mer!
Jag hoppas kika in i kväll igen...Ha en bra dag sålänge!
 
                            Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Åse

Stressa inte du hinner ! :-)

2013-02-10 @ 13:21:01
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Anna

Ja... Jag vet ju det egentligen...kram!

2013-02-10 @ 16:10:11
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0