14 år och en stolt mamma!

Födelsedag igen här hemma hos oss!
Våran yngste kille Elias blir 14 år.... Vart tar åren vägen?
Han, våran lille tanige pojke som inte sov en hel natt förrän han var 5 år. Lillebror till 2 tålmodiga storasyskon.
Så lik sin pappa så att människor jag inte kände stoppade oss i affären då han var liten och sa att det där måste vara en son till Jimmy!
En så självklar mittpunkt i vår familj då han kom för att han ville vara där!
 
 
 
 
Nu, har han på bara en månad blivit lika lång som jag och han vill inte längre stå i fokus.
Kalas vägrar han att ha, men ett restaurangbesök kunde han gärna tänka sig.
Han får oss att skratta varenda dag med sina rappa kommentarer och sin sjuka humor.
 
Han har ett stort hjärta, och han tänker alltid ett litet steg längre.
Han är en fena på att hjälpa till i köket, men håller helst till på en innebandyplan.
 
Idag fyller han som sagt var 14... och jag, jag kunde inte vara mer stolt.
 
 
                                                            Anna

Kommentarer
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0