Man minns

När man bloggar så får man ju vackert erkänna att det är hemskt kul om någon läser det man skriver.
En del säger att dom bara skriver för sin egen del, men det tror jag inte på, för då kan man likabra skriva i en vanlig dagbok hemma och inte publicera det för hela världen... Jag tror att om man bloggar så finns känslan där inne att man ändå vill att folk ska se, läsa och ännu bättre, kanske tillochmed beröras emellanåt.
 
 
Vad jag däremot håller med om är att det är fantastiskt roligt att ha allt dokumenterat! Jag själv hade aldrig kommit ihåg allt om inte jag skrivit ner det, men nu finns det där, för allt som är värt att minnas skriver man ju om.
Jag sitter ofta och läser om det vi skrivit och jag minns med värme. Allt ifrån små ögonblickshändelser som att ett jätteblygt barn vågat sig fram och lagt en hand på ens arm till större händelser som för alltid kommer att sitta djupt rotat i en. Allt finns här....Total glädje blandat med sorg, rädslan om att inte räcka till, lyckan över att ha kunnat genomgöra något hållbart och upptill allt detta som om det inte vore nog, så får man ta del av ytterligare en värld, bloggvärlden, som är med och hjälper en att växa genom att tro på oss och på det som vi gör....
 
Tusen Tack för att ni gör det....Vi är så tacksamma!
 
                                                                               Kram!
 
                                                                          Anna och Jennie
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åse

bloggen blir som en dagbok för en själv, jag backar också tillbaka ibland. saker som man glömt kommer tillbaka och man kan bjuda sig själv på ett leende eller två. Kram i sommarvärmen

Svar: Massa kramar tillbaka! :) Anna
Jennie och Anna

2013-07-22 @ 18:53:31
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Pia

Ni gör skillnad och det kan ingen gå oberörd från!!!! Hoppas verkligen ni fortsätter att blogga så vi kan följa ert arbete på nära håll ;)
Ha en härlig dag!
Kramar

Svar: Vi hänger i ett tag till....:) Tack för att du bryr dig <3 Kram! A
Jennie och Anna

2013-07-24 @ 07:42:35
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Celine Naminah

Kan bara ålla med... Jag älskar själv att få kommentarer när folk läst vad jag skrivit. =)

Svar: Jag tror faktiskt att det är likt för alla....annars hade man inte hållt på !:)
Jennie och Anna

2013-07-28 @ 19:03:44
URL: http://aspieblogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0