Mera barn igen!

Sam ligger sannerligen inte på latsidan när man ber honom om hjälp. Han levererar bilder snabbare än vad vi hinner visa dem :)
 
                 Issigga Benitor,i sina skor som hennes familjevänner gav till henne senast då vi var nere :)
                   En tillbakadragen flicka som varken syns eller hörs. Hon är där bara.
                     Saake Male! Han ser mer än sur ut men är sällan det! Han var riktigt rolig visade det sig nu senast                       vi var nere, och han har funnits med oss sedan starten den pojken....
                  Precis som Calvin Wambi har gjort. Calvin ser ut att ha växt sedan i februari, i alla fall på längden....
 
 
Sen vill vi bara säga TACK för att ni läser, det betyder mycket för oss! Glöm inte att vi finns på facebook också, och glöm inte att ni gärna får hjälpa oss att sprida att barnen finns.
Ju fler vi är som hjälps åt, ju större skillnad kan vi göra! Och utan er är vi inget.
 
 
                                                                      Anna
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Vilka fina bilder på fina barn.
Kram!

Svar: Visst är det? Nästan världens finaste om ni frågar oss! :) Kram A
Jennie och Anna

2013-07-02 @ 07:57:59
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Pia

Vad duktig han är Sam ;) Fina bilder!!
Kramen

Svar: Ja, han kan våran Sam! :) Kram!
Jennie och Anna

2013-07-02 @ 08:40:31
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag läser men lämnar inte alltid ett fotspår efter mig, så härliga inlägg ni bjuder på...
Så drivande och energifyllda ni är :)
Jag tror också att saker och ting som händer har en mening i det... Även om jag inte heller är religiös!

Må så gott
Kram Sandra

Svar: Tack för att du läser! Har man en gång börjat så driver det utav bara farten :) Jag tror det med....det måste finnas en mening med allt som sker... Må väl du med! Kram! A
Jennie och Anna

2013-07-02 @ 16:43:00
URL: http://vitasmultron.blogspot.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Jag kikar in då och då, försöker lämna avtryck så fort jag är vid datorn. Läser jag från mobilen känns det så bökigt ;-).
Fina bilder Sam tagit.

Svar: Tack för att du läser och lämnar avtryck ibland :) Han har inte så mycket till kamera att jobba med vår gode Sam, men det räcker till oss! :) Må bra! Kram A
Jennie och Anna

2013-07-02 @ 17:58:37
URL: http://lottizdays.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0