Om att blogga....

Att blogga på sommaren är egentligen helt meningslöst.....jösses vad dött det är överallt!
Bra förvisso för man behöver verkligen ta vara på den lilla sol som vi får i det här landet och vara ute.
Så jag tycker att det är alldeles bra och alldeles sunt men samtidigt så skrämmer det mig att det blir så tyst...
 
 
För det vi jobbar för, bryr sig inte om att det är sommar, semester och sol i Sverige....
Dom har fortfarande sitt liv som ska rulla på, och det måste det göra året runt,det får aldrig stanna upp.
 
 
Jag vet att Eddie ensam är kapabel att klara varenda unge han har tagit på sig därnere.
Men det lilla vi kan göra hjälper honom och underlättar litegrann, men aldrig att han inte skulle klara sig och barnen utan hjälp.Att vi kan underlätta och göra skillnad är en sak, men slitet är Eddies, dag in och dag ut, år efter år.
 
Vi är fortfarande så nya i bloggvärlden att jag inte riktigt vågar lita på allt blir bättre till hösten när alla kryper upp i soffhörnet igen.... Att människor ska hitta tillbaka hit och till våra barns liv igen...
Tänk om det blir som förut att ingen vet att dom finns?
 
 
När Jennie läser det här så vet jag att hon kommer säga till mig att
" Anna, allt händer av en mening! Nu är det så här och då händer nåt annat istället."
 
Och jag vet också att det är så.....jag är bara så himmelens rädd att barnen ska tro att vi glömmer av dem och inte finns för dem längre....det är alldeles för många före oss som gjort det.
 
 
                      
                                                                       Anna
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åse

Anna Anna jag tror att de flesta av oss är här, jag är i alla fall här varje dag, läser och sen kallar solen så tänkar man jag kilar tillbaka senare och skriver en liten kommentar, men så vips är det en ny dag och det blev ingen kommentar. Men är här det är jag. Kram ❤

Svar: Tack....Kommentarerna kan vi klara oss utan ett tag, det är helt okej, men att det blir så tomt på besökare...det skrämmer mig! Men ni med lite fler år bakom er i bloggvärlden vet kanske att det brukar se ut så här :) Tack för att du finns! Kram! A
Jennie och Anna

2013-07-09 @ 10:14:56
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Pia

Hörrudu du ;) Positivt tänk nu. Vi bär med er i vårt hjärta hela tiden även om vi inte tittar in varje dag. Jag är helt övertygad om att det blir bättre när mörkret kryper över oss igen :D
Ha en härlig dag och njut av solen!!!
Kramen

Svar: Jag är mer positiv egentligen än vad inlägget kanske visar....Och jag vet att ni är där,Tack för det! Men den ständiga följeslagaren, oron tar ibland överhanden! Jag går ut nu..... :) Kram! A
Jennie och Anna

2013-07-09 @ 13:31:18
URL: http://www.marlonzacco.blogg.se
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0