Vänner betyder allt.

Utan vänner skulle livet inte vara lätt...
Jag och Jennie är varandras bästa vänner men vi har också några andra med oss som är våra absolut närmsta vänner. Under 16 år nu har vi delat allt och vad som än händer så vet jag att var och en av dem skulle släppa allt de har i sina händer för att hjälpa en om man behöver. Jag vet också att jag skulle göra precis samma sak för dem. Oavsett vad....
 
 
Ikväll ska vi träffas igen och jag längtar efter dem.
God mat, troligtvis lite vin och en väldans massa skratt!
Precis som det brukar vara!
 
 
 
 
 Förra sommaren gjorde vi vår första resa tillsammans och vi åkte till Grekland. En fantastisk resa och jag insåg att utan mina vänner så vore jag ingenting.
Tack för att ni finns....♥
 
 
Anna

Kommentarer
Postat av: Hörni!

Underbart med såna vänner! :)

Svar: Ja, dom allra,allra bästa! Kram A
Jennie och Anna

2013-07-04 @ 23:41:47
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: creando

Vänner är en gåva att vara lycklig över. Och rädd om. :)

Svar: Att ha vänner är ju ingen självklarhet, så dom får man verkligen vårda... Kram! A
Jennie och Anna

2013-07-05 @ 00:52:57
URL: http://creando-kicki.blogspot.com
Postat av: Ekenäsliv

Jaaaaa, vad vore livet utan vänner.
Jag har en B Ä S T A och vi träffades igår, man bara ankar på sig en massa vänskaplig kärlek:)

Svar: Ja man gör verkligen det, och man kan leva på det länge! :) Kram A
Jennie och Anna

2013-07-05 @ 01:31:52
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Åse

De vännerna som man kan dela allt med, där ord i bland inte behövs. De bästa av de bästa. Kram

Svar: Ja... det är dom bästa...! Kram tillbaka :) A
Jennie och Anna

2013-07-05 @ 12:56:34
URL: http://schnauzeraxl.wordpress.com
Postat av: Jessica

Fint skrivet, och jag vet att vi alla fem är lika lyckliga för denna vänskap. Vänskap att vårda <3

Svar: Tack... Ja, vi måste vara rädda om oss <3 Kram! A
Jennie och Anna

2013-07-05 @ 18:15:41
Postat av: Anki

<3 <3 <3

Svar: ❤❤❤
Jennie och Anna

2013-07-06 @ 21:54:12
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0