En flicka på 18 och barn från Uganda

Idag är det en stor dag hos oss! Våran äldsta fyller 18 år!
En Linnéa som har varit älskad från första stund och utan förbehåll.
En flicka med lika stort hjärta som yvigt humör och det barnet som gjorde mig till mamma.
Så full av humor och lika mycket allvarsamhet då det krävs utav henne.
 
Jag vaknade kvart i fem i morse och jag kunde inte somna om....dagar som denna blir alltid lite känslosamma tycker jag.... Man förstår vilken tur man haft i livet....det är inte en självklarhet att få bli förälder och det är inte heller en självklarhet för ett barn att vara älskat. Men vi hade tur både jag och Linnéa....Jag för att jag fick bli hennes mamma och hon för att hon inte behöver tvivla på att hon är älskad till månen och tillbaka, oavsett vad.
 
En liten Linnéa i Uganda då vi var där 2008....
 
 
Lite fler kort kom också ifrån Sam på ytterligare några av våra fina barn i Uganda.
Barn med familjevänner i Sverige!
 
Emma Aizizi...
Kalifan Wasswa...
Makanga Harafat...
Gladys Nankula....
Aisha Nakayiza..
Och Andrew Mwebaza!
 
 
                                                                       Anna

Kommentarer
Postat av: Hörni!

Så fint skrivet! Grattis till Linnéa och grattis till dig som fick blir hennes mamma. :)
Trevlig midsommar!

Svar: Tack! Och Ja, jag hade den turen att få bli det :) Trevlig midsommar till dig också! Kram Anna
Jennie och Anna

2013-06-21 @ 08:52:01
URL: http://horni.blogg.se/
Tack för att du läser om våra barns liv på Bristol Academy, och Tack för att du vill lämna ett par ord hos oss, det värmer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0